Kałuszyn: TURYSTYCZNE ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ZBIORNIKA REKREACYJNEGO W KAŁUSZYNIE

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 76164 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TURYSTYCZNE ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ZBIORNIKA REKREACYJNEGO W KAŁUSZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania -Turystyczne zagospodarowanie terenu wokół zbiornika rekreacyjnego w Kałuszynie - należy wykonać: a) grodzisko (amfiteatr terenowy) b) grillowiska (zadaszenia, miejsca siedzące, grille, ognisko) c) boiska do gry w siatkówkę plażową d) plac zabaw dla dzieci e) przebieralnie f) ścieżka dydaktyczna śladami walk i wydarzeń historycznych g) ścieżka edukacji ekologicznej h) drogi dojazdowe ( z miejscami postojowymi dla samochodów i rowerów) i) w.c. publiczne j) sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią i sieci wodociągowe rozdzielcze k) elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci) l) oświetlenie uliczne na terenie całego obiektu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego wg zasad określonych w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień do-datkowych wg zasad określonych w art. 67 ust.1, pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, któ-rych potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9, 45.31.00.00-3, 45.23.13.00-8, 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 .Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20.000zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsk Mazowiecki numer konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Miejskiego a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5 .Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 2012.03.27. do godz. 1000.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do tego warunku .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał roboty budowlane, których przedmio-tem było: zagospodarowanie terenu (tj.: - roboty drogowe np: budowa ciągów jezdno-pieszych z kostki brukowej, parkingów, - roboty elektryczne tj.: oświetlenie terenu, - urządzanie placów za-baw, - roboty instalacyjne sanitarne tj.: budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej) o łącznej wartości minimum 1.000.000zł. w zadaniach zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Należyte wykonanie zamówienia musi być potwierdzone dokumentem, że roboty zostały wykona-ne zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do tego warunku .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a ) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) Kierownik Robót Sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) Kierownik Robót Elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymagane są uprawnienia budowlane uprawniające zgodnie z prawem budowlanym do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio jako kierownik budowy lub kierownik robot, odpowiedniej specjalności i zakresie wymaganym dla przedmiotu zamówienia. Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 17.04.2008r nr 63, poz.. 394). Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1.000.000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne przypadki zmian postanowień zawartej umowy 1. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 2 dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: nie-sprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikają-cych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: e) zawieszenie robót przez Zamawiającego f) zmian dokumentacji projektowej, dokonywanej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, g) zastąpienia osób, które wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zostały wskaza-ne w ofercie Wykonawcy - z powodu wystąpienia okoliczności losowych (śmierci, choroby, zmia-ny pracodawcy). W takim przypadku Wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność dokonania takiej zmiany i wskaże osoby o wymaganych kwalifikacjach.. 2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą moż-liwe jedynie w przypadku, gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej na wydłużenie terminu realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, pokój nr 5, adres : 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, sekretariat, adres : 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1 , otwarcie ofert w dniu 27/03/2012 r. gogz. 10:15 , pokoj nr 13 (sala konferencyjna) adres j.w..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w latach 2007-2013; Działanie: 413.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



siwz_zagospodarowanie_zbiornika.pdf

Boiska

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000.pdf

07_boiska_do_siatkowki_-_rzut.pdf

08_boiska_do_siatkowki_-_prekroj.pdf

opis_techniczny_zalew.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn.2doc.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie_boiska_.pdf

Drogowskaz

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_drogowskaz_12_03_2012.pdf

10_drogowskaz_drogowskaz_12_03_2012.pdf

opis_techniczny_drogowskaz_12_03_2012.pdf

specyfikacja_betonykaluszyn.3doc_drogowskaz_12_03_2012.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn.2doc_drogowskaz_12_03_2012.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_drogowskaz_12_03_2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie__drogowskaz_drogowskaz_12_03_2012.pdf

Grilowiska

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_grillowiska_12_03_2012.pdf

12_grillowisko_-_rzut_przekroje_elewacje_grillowiska_12_03_2012.pdf

13_grillowisko_zadaszenie_-_rzut_przekroj_a-a_elewacje_grillowiska_12_03_2012.pdf

14_palenisko_-_rzut_przekroj_grillowiska_12_03_2012.pdf

opis_techniczny_grillowiska_12_03_2012.pdf

specyfikacja_betonykaluszyn_grillowiska_12_03_2012.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn_grillowiska_12_03_2012.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_grillowiska_12_03_2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie__grylowiska_grillowiska_12_03_2012.pdf

Grodzisko

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_grodzisko_12-03_2012.pdf

04_grodzisko_rzut_grodzisko_12-03_2012.pdf

05-06_grodzisko_przekroje_grodzisko_12-03_2012.pdf

opis.grodzisko_grodzisko_12-03_2012.pdf

specyfikacja_betonykaluszyn_grodzisko_12-03_2012.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn_grodzisko_12-03_2012.pdf

specyfikacja_szczegolowa_-__posadzki_dla_kaluszyna_r_grodzisko_12-03_2012.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_grodzisko_12-03_2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie__grodzisko_p_grodzisko_12-03_2012.pdf

Ławki i kosze

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_lawki_i_kosze_12_03_2012.pdf
specyfikacja_betonykaluszyn_lawki_i_kosze_12_03_2012.pdf
specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn_lawki_i_kosze_12_03_2012.pdf
specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_lawki_i_kosze_12_03_2012.pdf
zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie__lawki_i_kosze_n_lawki_i_kosze_12_03_2012.pdf

Ogrodzenie

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_ogrodzenie_12-03_2012.pdf

15_ogrodzenie_-_przekroj_-_elewacje_ogrodzenie_12-03_2012.pdf

opis_techniczny_ogrodzenie_12-03_2012.pdf

specyfikacja_betonykaluszyn_ogrodzenie_12-03_2012.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn_ogrodzenie_12-03_2012.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_ogrodzenie_12-03_2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie__ogrodzenie__dre_ogrodzenie_12-03_2012.pdf

Oświetlenie zalewu

oswietlenie_zalewu.zip

Plac zabaw

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_plac_zabaw_12-03_2012.pdf

09_plac_zabaw_-_rzut_i_prekroj_plac_zabaw_12-03_2012.pdf

opis_techniczny_plac_zabaw_12-03_2012.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn_plac_zabaw_12-03_2012.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_plac_zabaw_12-03_2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie__elementy__placu_plac_zabaw_12-03_2012.pdf

Przebieralnie

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_przebieralnie_12_03-2012.pdf

11_przebieralnie_-_rzut_przekroje_elewacje_przebieralnie_12_03-2012.pdf

opis_techniczny_przebieralnie_12_03-2012.pdf

specyfikacja_betonykaluszyn_przebieralnie_12_03-2012.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn_przebieralnie_12_03-2012.pdf

specyfikacja_szczegolowa_-__posadzki_dla_kaluszyna_r_przebieralnie_12_03-2012.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_przebieralnie_12_03-2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie__przebieralnie_przebieralnie_12_03-2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie_przebieralnie_p_przebieralnie_12_03-2012.pdf

Ścieżki i drogi

sciezki_i_drogi.zip

Tablice

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_tablice_12_03_2012.pdf

opis_techniczny_tablice_12_03_2012_tablice_12_03_2012.pdf

specyfikacja_betonykaluszyn_tablice_12_03_2012_tablice_12_03_2012.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn_tablice_12_03_2012_tablice_12_03_2012.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_tablice_12_03_2012_tablice_12_03_2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie__tablice_informa_tablice_12_03_2012_tablice_12_03_2012.pdf

Toalety

01_schemat_funkcjonalno_uzytkowy_1-1000_toalety_12_03_2012.pdf

16_obiekt_wielofunkcyjny_wc_rzut_przekroj_toalety_12_03_2012.pdf

17_obiekt_wielofunkcyjny_wc_elewacje_toalety_12_03_2012.pdf

18_obiekt_wielofunkcyjny_wc_schemat_elektryczny_toalety_12_03_2012.pdf

opis_techniczny_toalety_12_03_2012.pdf

specyfikacja_betonykaluszyn_toalety_12_03_2012.pdf

specyfikacja_roboty_ziemne_p.zag.ter.kaluszyn_toalety_12_03_2012.pdf

specyfikacja_szczegolowa_-__posadzki_dla_kaluszyna_r_toalety_12_03_2012.pdf

specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_toalety_12_03_2012.pdf

zagospodarowanie__turystyczne_w__kaluszynie_obiekt__wielofun_toalety_12_03_2012.pdf

Wod-kan

wod-kan.zip


15.03.2012

lawki_kosze_stojaki_na_rowery-15_03_2012.pdf

kosz_15_03_2012.pdf



                                                                                                                                         Kałuszyn, 2012.03.23
    PIR.271.3.3.2012                       


Odpowiedzi na pytania Wykonawców dot. przetargu nieograniczonego  „Turystyczne zagospodarowanie terenu wokół zbiornika rekreacyjnego w Kałuszynie”

Zapytania  z dnia 22.03.2012 r. 

W pozycjach przedmiarowych nie ujęto niektórych pozycji a w SIWZ są opisane :

Zapytanie 1:
Toalety- nie ma ujętego  wyposażenia jakie i z czego wykonane np:
umywalka, roboty instalacyjne np: kanalizacyjne, elektryczne.
Odpowiedź na pytanie nr 1.
WYPOSAŻENIE TOALET - CERAMIKA i AKCESORIA SANITEC KOŁO
1. Umywalka REKORD 60 cm KOŁO Simple (2szt.)
2. Zestaw WC REKORD kompakt z odpływem pionowym, KOŁO Simple (2szt.)
3. Półpostument do umywalki REKORD, KOŁO Simple (2szt.)
4. Pisuar Alex NOVA TOP dopływ z tyłu, odpływ poziomy, KOŁO Simple (1szt.)
5. Poręcz prosta 600mm BASIC KOŁO (2szt. - niepełnosprawni)
6. Poręcz ścienna łukowa stała BASIC KOŁO (1szt. - niepełnosprawni)

ROBOTY INSTALACYJNE:
1. INSTALACJA WODOCIĄGOWA - RURKI PROPYLENOWE ZGRZEWANE TERMICZNIE 2. INSTALACJA KANALIZACYJNA - RURY PVC ŁĄCZONE NA USZCZELKI I KIELICHY GUMOWE 3. INSTALACJA ELEKTRYCZNA - OSPRZĘT I OPRAWY SZCZELNE NATYNKOWE, KABLE PROWADZONE PO ZEWNĄTRZ W LISTWACH OCHRONNYCH.

Zapytanie 2:
Są ujęte koryta pod drogi i chodniki , a co z ziemią z koryt na odkład czy do rozplantowania
Odpowiedź na pytanie nr 2.
Ziemia z koryta pod drogą dojazdową (zmieszana z gruzem) do wywiezienia, natoniast z pozostałych wykopów do rozplantowania na miejscu.

Zapytanie 3:
Pod plac zabaw i boiska do siatkówki w przedmiarach nie ujęto robót ziemnych, nawierzchni i obramowania.
Odpowiedź na pytanie nr 3.

Plac zabaw i toalety okolone są ścieżką z kostki tak jak ścieżka dydaktyczna.

Zapytanie 4:
Ścieżka dydaktyczna z kostki przemysłowej, czy dekoracyjnej proszę podać przykłady kostki, na ścieżkach, chodnikach, jezdni i parkingu.
Odpowiedź na pytanie nr 4.

Ścieżka dydaktyczna ma być wykonana z betonowej kostki brukowej gr. 6cm  Holand – kolorowej (żółtej) a jezdnia drogi dojazdowej , parkingu, i drogi manewrowej z betonowej kostki brukowej gr. 8cm  Behaton -  szarej.




                                                                                                                          Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                                            Marian Soszyński

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-23 13:29:33
  • Liczba odsłon: 266
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1787861]

przewiń do góry