Kałuszyn: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO w wysokości 1 726 759 PLN
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 302030 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO w wysokości 1 726 759 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 1.726.759,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego: 1). Na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 726 759,00 zł Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni, od dnia zawarcia umowy, 2) uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach i terminach, 3) odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 4) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy 5) spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 6) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2012 roku. 7) Koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 1.726.759,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sfinansowania kredytem, rat pożyczek i kredytów zapłaconych w okresie od początku roku do dnia uruchomienia kredytu, 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sfinansowania kredytem spłaty kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu. 12) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 13) Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 66113000 - usługi udzielania kredytu W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w ppkt 7..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania przetargowego Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4.000,00 zł ( cztery tysiące złotych ) zgodnie z art. 45 ust. 4 i 6 pzp. Wadium - z dopiskiem (wadium - kredyt długoterminowy) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim - nr 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 W przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginały dokumentów należy złożyć w pokoju nr 11 - ( Skarbnik), Urzędu Miejskiego w Kałuszynie codziennie w godzinach 8.00 - 14.00, nie później niż do terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w terminie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe ( Dz.U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) , a w przypadku banków utworzonych przed 1998 r. - zgodę prezesa NBP na utworzenie banku lub innych dokumentów uprawniających do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - wyrażą zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - wyrażą zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - wyraża zgodę na przedterminową spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zobowiążą się do uruchomienia kredytu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, w dowolnych kwotach i terminach. - wyrażą zgodę na możliwość sfinansowania kredytem rat kredytów i pożyczek spłaconych w okresie od początku roku do dnia uruchomienia kredytu, - wyrażą zgodę na możliwość sfinansowania kredytem spłaty kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, pok. nr 11, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski, sekreatriat, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1. Otwarcie ofert w dniu 22/08/2012 o godz. 10:00 - pok. nr 13 (sala konferencyjna). Adres j.w..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


siwz_kredyt-_14.08.2012_r.doc_-_1.726.759_-doc.pdf

oswiadczenie_14_08_2012.pdf

sprawozdania_rb_2012.pdf

uchwala_si_274_2012_rio.pdf

uchwala_xiv_92_2012.pdf

uchwala_xiv_93_2012.pdf

uchwala_xiv_94_2012.pdf


W związku z modyfikacją SIWZ polegającą na wycofaniu jednego z warunków udziału w postępowaniu tj. „wyrażą zgodę na możliwość sfinansowania kredytem rat kredytów i pożyczek spłaconych w okresie od początku roku do dnia uruchomienia kredytu” oraz zmianą na druku oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)  zapisów w „tabeli kosztów kredytu”   zmienia się termin składania ofert z 22.08.2012 r. godz. 09:45 na 23.08.2012 r. godz. 12:45..


Kałuszyn, 2012.08.21                                                                         Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                         Marian Soszyński



Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 308964 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 302030 - 2012 data 14.08.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, fax. 025 7576026.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.
W ogłoszeniu jest: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : - wyrażą zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - wyrażą zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - wyraża zgodę na przedterminową spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zobowiążą się do uruchomienia kredytu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, w dowolnych kwotach i terminach. - wyrażą zgodę na możliwość sfinansowania kredytem rat kredytów i pożyczek spłaconych w okresie od początku roku do dnia uruchomienia kredytu, - wyrażą zgodę na możliwość sfinansowania kredytem spłaty kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu..
W ogłoszeniu powinno być: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : - wyrażą zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - wyrażą zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - wyraża zgodę na przedterminową spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zobowiążą się do uruchomienia kredytu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, w dowolnych kwotach i terminach. - wyrażą zgodę na możliwość sfinansowania kredytem spłaty kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: 22.08.2012 godzina 09:45, miejsce : Urząd Miejski, sekretariat, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1. Otwarcie ofert w dniu 22/08/2012 o godz. 10:00 - pok. nr 13 (sala konferencyjna). Adres j.w..
W ogłoszeniu powinno być: 23.08.2012 godzina 12:45, miejsce : Urząd Miejski, sekretariat, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1. Otwarcie ofert w dniu 23.08.2012 o godz. 13:00 - pok. nr 13 (sala konferencyjna). Adres j.w.


siwz_kredyt-_14.06.2012_r.doc_-_1.726.759_-_2_cz.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-21 17:33:41
  • Liczba odsłon: 182
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1787793]

przewiń do góry