Kałuszyn: Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno - leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 536606 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn,pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno - leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: Branża budowlana - rozbiórka ścianek działowych, wykucia otworów na przejścia korytarzowe, przebicia muru i skucia tynku - załadunek na samochody odpadów porozbiórkowych - ścianki działowe, uzupełnienie tynków, szpachlowanie - glazura na ścianach i malowanie - posadzki z płytek ceramicznych i paneli - stolarka okienna i drzwiowa - ślusarka aluminiowa - sufity podwieszone Branża elektryczna 1. Modernizacja wewnętrznej linii zasilającej i tablica rozdzielcza, 2. Wewnętrzna instalacja elektryczna tj. - instalacja elektryczna oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja zasilania urządzeń medycznych i technicznych, - instalacja przeciwporażeniowa, - zabezpieczenie przepięciowe. 3. Instalacje teletechniczne tj. - instalacja telefoniczna, - instalacja komputerowa. Branża sanitarna - instalacja wodno - kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie zamówienia uzupełniającego wg zasad określonych w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień do-datkowych wg zasad określonych w art. 67 ust.1, pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, któ-rych potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.12.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10.000zł 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsk Mazowiecki numer konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 4 Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Miejskiego a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 2014.01.14. do godz. 10:00. 6 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a ) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 250.000zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: nie-sprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikają-cych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


siwz_rehabil_20_12_2013.pdf
branza_elektryczna.zip
branza_budowlana.zip
cd_branza_elektryczna_i_budowlana.zip
cd_branza_budowlana.zip
branza_sanitarna.zip
cd_czesc_sanitarna.zip

modyfikacja_siwz_02_01_14r.pdf
modyfikacja_siwz_02_01_14r.doc



 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 08.01.2014 r.

 

Zapytania z dnia 08.01.2014 r. dot. przetargu „Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno – leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50” :

 

Pytanie : Proszę o wyjaśnienie wielkości grzejników występujących w przedmiarze robót c.o. w pozycjach 6,7 i 8.?

Odpowiedź :  W zał. zestawienie grzejników.

zestawienie_grzejnikow_10_01_2014.pdf

Pytanie : Czy odległość w przedmiarze wywozu gruzu wynosi 2 km? W przedmiarze robót budowlanych użyli Państwo dwa razy pozycji traktującej o wywozie gruzu na 1 km, tj. poz. 14 i 15.

Odpowiedź : Tak, 2 km.

 

 

Kałuszyn, 2014.01.08                                                                         Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                           Marian Soszyński


 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 07.01.2014 r.

 

 

Zapytania z dnia 07.01.2014 r. dot. przetargu „Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno – leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50” :

 

Pytanie : Jakie panele podłogowe mają być użyte.

Odpowiedź :  Posadzki z paneli drewnianych nie występują. W poz. 52 przedmiaru zastępuje się posadzkami z gresu jak w poz. 53 zgodnie z zestawieniem pomieszczeń na rysunku parteru.

 

Pytanie : Jaki typ płytek gresowych i glazury.

Odpowiedź :  Płytki gres : łatwo zmywalne, odporne na stosowane środki chemiczne (dezynfekcyjne), odporne na plamy po środkach organicznych (np. krew), antypoślizgowe, nienasiąkliwe. Płytki ścienne ceramiczne gat. I zgodnie z normą PN-EN 14411:2007.

 

Pytanie : Jaki typ sufitu podwieszanego.

Odpowiedź :  Np. „AMSTRONG” z płytą z wełny mineralnej przeznaczonej dla służby zdrowia pokrytej farbą o właściwościach bakteriobójczych.

 

Pytanie : Co inwestor ma na myśli poprzez odbojnice na ścianie.

Odpowiedź :  Odbojnice ścienne ćhroniące ściany przed zarysowaniem, szerokości 12 cm, drewniane lakierowane powłokami ekologicznymi.

 

 

 

 

Kałuszyn, 2014.01.10                                                                         Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                          Marian Soszyński



Odpowiedzi na zapytania z dnia 09.01.2014 r.


Zapytania z dnia 09.01.2014 r. dot. przetargu „Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno – leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50” :

PROJEKT BUDOWLANY

Pytanie : Na rysunku zestawienie stolarki uwidoczniona jest jedna szt drzwi z otworami wentylacyjnymi do łazienki, a istnieją przynajmniej trzy łazienki (męska, damska, personelu). Proszę o wyjaśnienie tej rozbieżności.

 Odpowiedź : Zgodnie z przedmiarem poz. 43 w drzwiach łazienkowych zastosować otwory nawiewne.

 Pytanie :  Na rysunku zestawienie stolarki uwidocznione są dwie szt. okna 90x150 (prawe i lewe) natomiast w przedmiarze budowlanym poz.38 wykazane jest jedno takie okno. W następnej pozycji 39 wykazane są okna 180x165 szt.3 - nie ma ich natomiast w rysunku zestawienie stolarki. Proszę o wyjaśnienie tych rozbieżności.

 Odpowiedź : Na rysunku „zestawienie stolarki” występuje 1 szt. okna 90x150 cm i tak pozostaje, natomiast  poz.39 przedmiaru anuluje się (były inwestor wykonał we własnym zakresie)

 Pytanie :  Przedmiar bud. poz.52 i 53 - posadzki z paneli i posadzki gres. Brak na rysunkach lub w opisie gdzie posadzka a gdzie gres. Dodatkowo w rysunku Rzut.pdf wszystkie pomieszczenia są wykazane jako gres. Proszę o wyjaśnienie.

 Odpowiedź : Posadzki z paneli drewnianych nie występują.  Poz. 52 przedmiaru zastępuje się posadzkami z  gresu jak w poz. 53 z godnie z zestawieniem pomieszczeń na rysunku parteru

 Pytanie :  brak opisu odbojnic drewnianych: wymiary gr.szer., rodzaj lakierowania - kolor, miejsca zamontowania. Proszę o uzupełnienie.

 Odpowiedź : Odbojnice ścienne chroniące ściany przed zarysowaniem, szerokości 12 cm, drewniane, lakierowane powłokami ekologicznymi. Montaż wg uzgodnienia z inspektorem nadzoru w trakcie budowy.

 Pytanie :  Opis ośrodek.pdf punkt 3.5.7- Podręczny sprzęt gaśniczy. Czy wykonawca ma dostarczyć podręczny sprzęt gaśniczy - nie ma żadnych innych wpisów na ten temat.

Odpowiedź : Dostarczenie sprzętu gaśniczego wg odrębnych ustaleń po rozpoczęciu budowy

 

INSTALACJE SANITARNE

 Pytanie : Grzejniki nowe?/ czy wg opisu - istniejące, jeśli istniejące to płukanie - brak wpisu do przedmiaru.

 Odpowiedź : Istniejące grzejniki typu CV, projektowane grzejniki typu HV wg zalecenia technologii - grzejniki przeznaczone do stosowania w obiektach służby zdrowia z Atestem Państwowego Zakładu Higieny.

 Pytanie :  W przedmiarze brak zaworów termostatycznych i na powrocie. Zawory te opisane są w opisie.

 Odpowiedź : Zastosować grzejniki z wbudowanymi zaworami termostatycznymi, głowice zalecane przez producenta. Zastosować zawory odcinające grzejnik na zasileniu i powrocie.

 Pytanie :  Instal. wod-pożar rura stalowa - przedmiar: 32mm, opis punkt 1.2.1: 25 mm. Proszę o decyzję.

 Odpowiedź : Przewody rozprowadzające d 32mm, hydranty i podejścia pod hydranty d 25mm.

 

INSTALACJA TELETECH

 Pytanie :  Czy wg opisu wykonać okablowanie strukturalne kablem UTP, czy wg. przedmiaru okablowanie LAN kablem UTP a telefoniczne kablem YzTKMX

Odpowiedź :  Wykonać wg. przedmiaru.

 Pytanie :  W szafce 19" brak paneli, brak rozszycia kabli UTP na panelach lub łączówkach – potwierdzić

Odpowiedź :  Szafa 19" 12U ma być kompletna.

Pytanie :  Do istniejącej szafki telekomunikacyjnej zaprojektowano kable telefoniczne i komputerowe a wg rysunku 3x komputerowe i 3x telefoniczne a wg opisu 5x komputerowe i 5x telefoniczne. proszę o decyzję.

Odpowiedź : Połączenia pomiędzy TT i szafą 19" wg rysunku tj po 3x. W opisie napisano że są istniejące kable do TT po 5 x od  głównego punktu zasilającego cały budynek.

 

Kałuszyn, 2014.01.10                                                        

                                                                                                    Burmistrz Kałuszyna  

                                                                                                        Marian Soszyński                                                                                                                                                                                                                                                                                            


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1787997]

przewiń do góry