Kałuszyn: Tworzymy -Nasz Rynek- poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 22232 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tworzymy -Nasz Rynek- poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: 1. modernizacja pawilonów handlowych, 2. modernizacja WC z 4 kabinami, 3. modernizacja WC z dołem kloacznym, 4. małe stoiska zadaszone, 5. duże stoiska zadaszone, 6. wiata śmietnikowa, 7. ogrodzenie pomnika, 8. ogrodzenie targowiska, 9. nawierzchnie drogowe, 10. instalacje wodno-kanalizacyjne i sanitarne..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie zamówienia uzupełniającego wg zasad określonych w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień do-datkowych wg zasad określonych w art. 67 ust.1, pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.40-6, 45.23.31.20-6, 45.23.32.50-6, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000zł 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsk Mazowiecki numer konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 4 Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Miejskiego a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 2014.02.04 do godz. 10:00. 6 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a ) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 700.000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700.000zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 500.000zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: nie-sprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikają-cych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


siwz-_targowisko_16_01_14r.pdf
siwz-_targowisko_16_01_14r.doc
branza_drogowa.zip
dokumentacja_targowisko_20_01_2014.zip


Sprostowanie


Prostuje się zapis w poz. 1 przedmiaru robót branża drogowa „ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym”  :  zamiast 342,400 km wprowadza się zapis 0,342 km.  Pozostałe zapisy bez zmian.

 

Kałuszyn, 2014.01.24                                                           Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                Marian Soszyński



Modyfikacja SIWZ

 

Uzupełnia się SIWZ o opis , rysunki oraz przedmiar robót  dot. prac elektrycznych

 

Kałuszyn, 2014.01.27

Burmistrz Kałuszyna

Marian Soszyński


branza_elektryczna_27_01_2014.zip


Uzupełnienie SIWZ

 

 

Uzupełnia się  SIWZ (zał. dokumentacja projektowa, branża budowlana) o załączone rysunki.

 

Kałuszyn, 2014.01.28

Burmistrz Kałuszyna

Marian Soszyński


branza_budowlana_28_01_2014.zip


 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 27.01.2014 r.

 

 

Zapytania z dnia 21.01.2014 r. dot. przetargu „Tworzymy „Nasz Rynek” poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie”:

 

Pytanie (1) : Proszę o udostępnienie zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej.

Odpowiedź :  W załączeniu zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej.

stolarka.jpg


Pytanie (2) : Proszę o rysunek wrot  przesuwanych z poz. nr 21 z kosztorysu budowlanego przebudowy.

Odpowiedź :  W zestawieniu stolarki drzwiowej :  budynek handlowy, wykaz drzwi typowych  D-2, drzwi przesuwane (wrota stalowo-drewniane)

 

Pytanie (3) : Proszę o wyjaśnienie poz. 30, 32 z kosztorysu budowlanego przebudowy.

Odpowiedź :  W załączeniu rysunek.

swietlik.przekroj.jpg


Pytanie (4) : Proszę o podanie typu rolet z listw – poz. nr 47 z kosztorysu budowlanego przebudowy.

Odpowiedź :  Rolety zewnętrzne montowane do ściany, z obsługą ręczną, kolor szary RAL 7000.

 

 

 

 

Kałuszyn, 2014.01.30                                                                         Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                               Marian Soszyński



 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 28.01.2014 r.

 

 

Zapytania z dnia 28.01.2014 r. dot. przetargu „Tworzymy „Nasz Rynek” poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie”:

 

Pytanie (1) : Prosimy o wyjaśnienie kwestii dotyczącej przedmiaru robót drogowych dlaczego zamiast kolumny podstawy (KNR) została zamieszczona kolumna z nr Spec. Techn. Prosimy o zamieszczenie przedmiaru wraz z podstawami KNR lub o informację czy Zamawiający dopuszcza indywidualną wycenę robót co nie powinno mieć miejsca przy przetargach publicznych.

Odpowiedź :  W załączeniu przedmiar z podstawami KNR..

 

 przedmiar_knr.pdf

 

 

Kałuszyn, 2014.01.30                                                                         Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                               Marian Soszyński




 

Odpowiedzi na zapytania (1) z dnia 29.01.2014 r.

 

 

Zapytania (1) z dnia 29.01.2014 r. dot. przetargu  "Tworzymy -Nasz Rynek- poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie"

 

1. Czy przedstawione przez Zamawiającego na stronie internetowej przedmiary robót są pomocnicze do opracowania oferty? Czy oferent może je zmieniać i uzupełniać?

Odpowiedź. Przedmiarów nie można zmieniać i uzupełniać.

 

2. Jakiego typu (lub przykładowego systemu) maja być osłony z blachy perforowanej konstrukcji wiat zadaszeniowych dużych i małych. 

Odpowiedź. Blacha perforowana o oczkach kwadratowych, w układzie prostym, ocynkowana.

 

3.  Jakiego koloru mają być osłony z blachy perforowanej?

Odpowiedź. Kolor ocynkowania.

 

4. Jakiego koloru poliwęglan zadaszeń i daszków Zamawiający będzie wymagał w trakcie realizacji zadania?

Odpowiedź. Poliwęglan bezbarwny.

 

5. Czy zapisany w dokumentacji kolor stołów betonowych (biały) dotyczy wykonania ich z betonu barwionego w masie czy malowania farbami do betonu? Jeżeli malowania to proszę o uzupełnienie przedmiaru robót budowlanych.

Odpowiedź. Bez malowania farbami do betonu.

 

6. Brak w dokumentacji zestawienia stolarki i ślusarki, która powinna być zamontowana w obiekcie. Proszę o uzupełnienie dokumentacji.

Odpowiedź. Zestawienie w załączeniu.

stolarka.jpg

 

7. W poz.  121 przedmiaru robót budowlanych - wiata śmietnikowa- wymaga się wykonania osłon z blachy perforowanej. Na przesłanym projekcie wiaty (elewacja) nie podano koloru blachy. Jaki ma być kolor wg katalogu RAL?

Odpowiedź. Blacha perforowana o oczkach kwadratowych, w układzie prostym, ocynkowana.

 

8. Na rysunku elewacji wiaty śmietnikowej przedstawiono cokół wykonany w formie okładziny. Brak takiej pozycji w przedmiarach. Jest natomiast w opisie. Proszę o uzupełnienie dokumentacji.

Odpowiedź. Według przedmiaru, tynk tj. tynk mozaikowy. Kolor szary.

 

9. Zamawiający wymaga wykonania cyt: "blat betonowy w kolorze białym, elementy pod blatem z blachy perforowanej o wys.20cm mocowane do blatu". Proszę o uzupełnienie dokumentacji o rozwiązanie techniczne mocowania blach i pokazanie miejsca mocowania blach. Nie wynika to jednoznacznie z przedstawionej dokumentacji.

Odpowiedź. Mocowanie blach do słupków wkrętami samogwintującymi się.

 

10. Brak w przedmiarach pozycji dotyczącej wykonania konstrukcji stalowej wiaty śmietnikowej. Na rysunku 14 str. 81 pokazano dwie różne informacje dotyczące słupów zadaszenia. Rzut przyziemia - słup 12x12 cm (z jaką ścianką), a na przekroju A-A - kątownik 13 (?). Która wersja jest prawdziwa i obowiązująca ?

Odpowiedź. Jest taka pozycja w przedmiarach (poz.119 w przedmiarze). Słupki 12x12cm. Ścianka z blachy perforowanej o oczkach kwadratowych, w układzie prostym.

 

11.Czy zaproponowane w projekcie odprowadzenie wód opadowych w zadaszeń małego i dużego za pomocą rynny i rury spustowej o średnicy 50 mm jest na pewno wystarczające? Prozę o potwierdzenie tego w odpowiedziach.

Odpowiedź. Jest wystarczające.

 

12. W przedstawionym projekcie Zamawiający wymaga ogrodzenia i bramy przesuwnej produkowanej przez f-mę Wiśniowski. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego typu rozwiązania (np. ogrodzenia panelowe, systemowe)?

Odpowiedź.  W SIWZ  część III : Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 1 Przedmiar robót :  jest naniesiona uwaga dot. poz. 136 i 137 przedmiaru robót branża budowlana, dział 8 ogrodzenie terenu.

 

13. Na rys. nr 3 branży drogowej zaprojektowano obrzeże betonowe 30x8 cm. Brak takiej pozycji w przedmiarze. Proszę o uzupełnienie przedmiaru.

Zrezygnowano  z  obramowania zieleni urządzonej obrzeżem betonowym 30x8 (rys. nr 3 branży drogowej) -  zieleń graniczy z podmurówką ogrodzenia (które nie będzie rozbierane). Podmurówka ogrodzenia będzie  obramowaniem  zieleni urządzonej.

Przedmiar nie wymaga uzupełnienia.

 

14. Czy w podbudowach pod warstwy drogowe należy zastosować we wszystkich przypadkach kruszywo łamane 0-31,5mm? (rys. nr 4 branży drogowej)

Odpowiedź. Kruszywo należy zastosować takie, jakie jest w przedmiarze.

 

15. Brak przedmiarów robót branży sanitarnej. Proszę o uzupełnienie.

Odpowiedź. Przedmiary są zamieszczone na stronie  od 20.01.2014 r.  w pliku „dokumentacja targowisko 20.01.2014r.)

 

16. Czy w zakresie zamówienia Zamawiający nie przewiduje rozbudowy, modernizacji czy przebudowy istniejących sieci wod-kan na terenie targowiska? Czy istniejące sieci w pełni wystarczają do obsługi nowych punktów zrzutów wód deszczowych?

Odpowiedź. Zakres prac powinien być zgodny z przedmiarem.

 

17. W dokumentacji przetargowej przedstawiono karty katalogowe pojemników na odpady, tablicy informacyjnej. Czy te elementy wchodzą w zakres zamówienia? Jeżeli tak to proszę o uzupełnienie dokumentacji (ilości) i uzupełnienie przedmiarów.

Odpowiedź. Pojemniki są wyłączone z przedmiaru i nie należy ich wyceniać.

 

18. Jak rozumieć zapis w przedmiarze robót elektrycznych (poz. 1.5) "tablice rozdzielcze S-4 przystosowane" i gdzie będzie ona zamontowana?

Odpowiedź. Jest to zabezpieczenie instalacji wewnętrznej elektrycznej budynku w.c. i tam będzie zamontowane.

 

 

 

Kałuszyn, 2014.01.30                                                    Burmistrz Kałuszyna

                                                                                        Marian Soszyński

 



Odpowiedzi na zapytania (2) z dnia 29.01.2014 r.

 

 

Zapytania (2) z dnia 29.01.2014 r. dot. przetargu "Tworzymy „Nasz Rynek” poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie"

 

1. W związku z niezgodnoscią opisu zamówienia dotyczącą "dużego stoiska zadaszonego" (projekt architektoniczno-budowlany przewiduje 4 rzędy stanowisk, natomiast w kosztorysie budowlanym, w dziale 5 ujęto jedynie jeden rząd) prosimy o zmianę obmiarów działu 5 w kosztorysie budowlanym.

Odpowiedź. Zgodnie z przedmiarem, przyjąć jeden rząd stoisk.

 

2. Czy inwestor potwierdza kompletność udostępnionej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie instalacji elektrycznej? 

Odpowiedź. Inwestor potwierdza kompletność udostępnionej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie instalacji elektrycznej i należy wycenę sporządzić zgodnie z przedmiarem.

 

3. Czy Inwestor nie przewiduje podliczników dla poszczególnych pomieszczeń handlowych ?

Odpowiedź. Inwestor nie przewiduje podliczników dla poszczególnych pomieszczeń handlowych.

 

4. W jaki sposób Inwestor zamierza chronić instalację wod-kan w pomieszczeniach i w.c. bez instalacji c.o lub ogrzewania elektrycznego? 

Odpowiedź. Zakładano sezonowe użytkowanie.

 

5. Czy pomieszczenia handlowe i w.c. nie będą wentylowane ? W dokumentacji projektowej wentylacji nie uwzględniono.

Odpowiedź. W.c. posiadają istniejącą wentylację grawitacyjną. Pomieszczenia handlowe mają charakter otwarty i projektowano przewietrzanie całego budynku.

 

6. Czy Inwestor przewiduje instalację oświetleniową i gniazdkową pod zadaszeniami?

Odpowiedź. Zgodnie z przedmiarem, nie przewiduje się.

 

7. Czy w ramach inwestycji nie przewiduje się oświetlenia terenu ?

Odpowiedź. Nie przewiduje się nowego oświetlenia terenu.

 

8. Czy Inwestor może udostępnić zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej?

Odpowiedź. W załączeniu

 stolarka.jpg

 

Kałuszyn, 2014.01.30                                                                    Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                          Marian Soszyński




 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 30.01.2014 r.

 

 

Zapytania z dnia 30.01.2014 r. dot. przetargu „Tworzymy „Nasz Rynek” poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie”:

 

Pytanie (1) : Na przedstawionym planie zagospodarowania terenu widoczne są dwie bramy (na osi A1-A2 i F1-F2) oraz furtka na osi B-C. W przedmiarze robót wykazano 1 kpl bramy przesuwanej PI95, brak jest bramy drugiej i furtki. Proszę o decyzję w sprawie ilości bram i furtek oraz uzupełnienie dokumentacji o projekt furtki i uzupełnienie przedmiaru o brakujące pozycje.

Odpowiedź :  W SIWZ  część III : Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 1 Przedmiar robót :  jest naniesiona uwaga dot. poz. 136 i 137 przedmiaru robót branża budowlana, dział 8 ogrodzenie terenu. Ogrodzenie wraz z bramami i furtkami będzie poddane renowacji.

 

 

 

 

Kałuszyn, 2014.01.30                                                                         Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                               Marian Soszyński


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1788330]

przewiń do góry