Kałuszyn: Przebudowa i rozbudowa budynku rehabilitacji z przeznaczeniem na żłobek w Kałuszynie
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 106756 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku rehabilitacji z przeznaczeniem na żłobek w Kałuszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: - rozbudowę i przebudowę budynku z przeznaczeniem na żłobek dla ok. 30 dzieci z zapleczem kuchennym; - rozbiórkę istniejącej pochylni oraz budowę nowej pochylni od strony wejścia do budynku; - przebudowę schodów zewnętrznych z dostosowaniem do obowiązujących przepisów; - przystosowanie korytarzy i drzwi ewakuacyjnych do zgodnych z przepisami; - urządzenie placu zabaw; - instalację elektryczną i odgromową wraz z wymianą istniejącej; - przebudowę przyłączy : wodociągowego, kanalizacyjnego i c.o oraz instalacje wewnętrzne..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie zamówienia uzupełniającego wg zasad określonych w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień dodatkowych wg zasad określonych w art. 67 ust.1, pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.26.22.10-6, 45.26.25.22-6, 45.26.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.42.10.00-4, 45.45.41.00-5, 45.11.27.20-8, 45.31.00.00-3, 45.31.23.11-0, 45.23.24.10-9, 45.23.13.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000zł 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsk Mazowiecki numer konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 4 Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Miejskiego a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 2015.05.22 do godz. 10:00. 6 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a ) Kierownik Robót Budowlanych (jednocześnie kierownik budowy) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 500.000zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja na wykonane prace - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne przypadki zmian postanowień zawartej umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 : Maluch - edycja 2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


siwz-_zlobek_06_05_15r.doc
przedmiar_robot_-__branza_sanitarna_wod_-_kan._i_c.o..pdf
stwior_-__przebudowa_przylaczy_i_wewn._instalacje_wod-kan_i_p.poz..pdf
stwior_-_instalacja_c.o..pdf
pdf_-_instalacja_elektryczna.zip
projekt_branza_sanitarna.zip
zlobek__kaluszyn__branza_budowlana.zip


      Odpowiedzi na zapytania z dnia 10.05.2015 r.

        Pytanie : W przedmiarze przyłącza C.O. nie ujęto kolan preizolowanych DN65/140 i DN32/110 ; zbyt mała jest także liczba muf DN65/140 i DN32/110, prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź :

·   PrzyB cze c.o. - uj

 w ofercie kolana preizolowane

- DN 65/140               - szt. 4

- DN 32/110               - szt. 4

·                            - mufy

- w poz. 37 ujęto 2 szt. ująć w kalkulacji dodatkowo          - 12 szt.

- w poz. 38 ujęto 4 szt. ująć w kalkulacji dodatkowo          - 6 szt.

 

Pytanie : W przedmiarze Instalacji Wewnętrznych nie ujęto wykuwania i zamurowania bruzd ściennych dla:

        podtynkowych podejść instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do przyborów białego montażu,

        podtynkowych podejść instalacji centralnego ogrzewania do grzejników,

        podtynkowego prowadzenia pionów odpowietrzających kanalizacji,

Prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź : Przekucia z tynkowaniem  dla:

- instalacji wod.-kan. ujęte w poz. 57 i 58 przedmiaru,

- grzejniki HV posiadają podłączenia dolne- nie wymaga wykuć

  w ścianach,

- wykucia i zamurowania pionów kanalizacyjnych ujęto w branży

  budowlanej

 

Pytanie : Prosimy o podanie wymaganych wymiarów zlewów gastronomicznych.

Odpowiedź : Zlew gastronomiczny zamontowa

 na konstrukcji ze stali nierdzewnej                            o wymiarach 1000 x 6000 mm

 

Pytanie :  Czy zlewy gospodarcze mają wyposażone w baterie ze spryskiwaczem ? Jeżeli tak, prosimy o podanie wymaganej ich ilości.

Odpowiedź :  Wszystkie baterie zlewozmywakowe zastosowa

 ze spryskiwaczem.

 

Pytanie :  Zgodnie z opisem technicznym należy zainstalować baterię natryskową termostatyczną, prosimy o poprawienie przedmiaru.

Odpowiedź :  UzupeBnienie poz. 103 przedmiaru zastosowa

 bateri  termostatyczn .

 

Pytanie :  Prosimy o podanie ilości rur PP PN 20 (zimna woda) i rur PP STABI (ciepła woda i cyrkulacja).

Odpowiedź :  W poz. 90, 91 i 92 przedmiaru podan  B czn  ilo[

 rur , o ile jest to konieczne oferentowi prosz  o dokonanie podziaBu wg projektu.

 

Pytanie :  W przedmiarze nie ujęto elektrycznych podgrzewaczy E-150 wraz z armaturą odcinającą, zwrotną i zabezpieczającą, prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź :  Nie uj to w przedmiarze - uj

 w ofercie 2 kpl. podgrzewaczy elektrycznych E-150 z monta|em w pozycji poziomej.

 

Pytanie :  W przedmiarze nie ujęto izolacji cieplnej rur wodociągowych, hydrantowych i centralnego ogrzewania do rozdzielaczy, prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź :  Izolacja rur:

- c.o. poz. 118 i 119 ujęto w opisie „ w rurach osłonowych”

- do zimnej i ciepłej wody oraz p.poz. wycenić w izolacji „peszel”

 

Pytanie :   W przedmiarze nie ujęto grzejnikowych głowic termostatycznych, prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź :  Poz. 141 przedmiaru wyceni

 - komplet zawór grzejnikowy z gBowic .

 

Pytanie :  Zgodnie z rys. S10 należy zainstalować pompę C.O. , nie ujęto jej w przedmiarze, prosimy o uzupełnienie i podanie jej typu.

Odpowiedź :  Rys. S 10 nie zawiera pompy c.o

 

 

                                                                                           Burmistrz Kałuszyna

                                                                                            Marian Soszyński



  Sprostowanie do odpowiedzi na zapytania z dnia 10.05.2015 r.

 

Dot. pytania : Prosimy om podanie wymaganych wymiarów zlewów gastronomicznych?

Odpowiedź prawidłowa : Zlew gastronomiczny zamontowany na konstrukcji ze stali nierdzewnej o wymiarach 1000 x 600 mm

 

                                                                 Burmistrz Kałuszyna

                                                                    Marian Soszyński



Odpowiedzi na zapytania z dnia 18.05.2015 r.


Pytanie : W jaki sposób mają być skosztorysowane dodatkowe kolana preizolowane D32/110 i DN65/140 oraz dodatkowe podgrzewacze E-150. Czy w istniejących pozycjach przedmiaru czy należy dodać nowe pozycje?

Odpowiedź : Dodać nowe pozycje.


Burmistrz Kałuszyna

Marian Soszyński

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1787744]

przewiń do góry