Ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 500106038-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.
Kałuszyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 552670-N-2018
Data: 30/04/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Kałuszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 52845100000, ul. ul. Pocztowa  1, 05310   Kałuszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 576 618, e-mail inwestycje@kaluszyn.pl, faks 257 576 026.
Adres strony internetowej (url): www.kaluszyn.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV Procedura
Punkt: IV.6.2 Termin skladania ofert l
W ogłoszeniu jest: Data : 2018-05-16, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data : 2018-05-23, godzina 10:00


Ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 552670-N-2018 z dnia 2018-04-30 r.

Gmina Kałuszyn: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku po dawnej aptece z lokalami mieszkalnymi ze zmianą sposobu użytkowania w Kałuszynie przy ul. Wojska Polskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020; oś prirytetowa IV. Przejście na gospodarkę niskoemisyjną; działanie 4.2 Efektywność energetyczna
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn, krajowy numer identyfikacyjny 52845100000, ul. ul. Pocztowa  1 , 05310   Kałuszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 576 618, e-mail inwestycje@kaluszyn.pl, faks 257 576 026.
Adres strony internetowej (URL): www.kaluszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kaluszyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku po dawnej aptece z lokalami mieszkalnymi ze zmianą sposobu użytkowania w Kałuszynie przy ul. Wojska Polskiego
Numer referencyjny: PIR.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy, rozbudowy i nadbudowy wraz z termomodernizacją budynku po dawnej aptece z lokalami mieszkalnymi ze zmianą sposobu użytkowania w Kałuszynie przy ul. Wojska Polskiego” Szczegółowy rodzaj i zakres robót określają: - projekty budowlane wraz z przedmiarem robót , - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót .

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45300000-0
45454100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-16

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizował: 1) co najmniej 2 zamówienia o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienie Zamawiający uzna wykonywanie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie, nadbudowie budynków o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł brutto każde . 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające uprawnienia budowlane - kierownik robót : branża budowlana
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż sześć m-cy przed terminem składania ofert)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) aktualna opłacona polisa ubezpieczeniowa OC wraz z dowodem opłaty składki 2) wykaz robót budowlanych wraz z referencjami 3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 4) oświadczenie, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadają wymagane uprawnienia; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, : 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty wym. w pkt 1 i 2a (dot.podm.zagr.), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta powinna być zabezpieczona wadium .: - w wysokości : 50.000,00 zł (słownie :pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2Wadium może być wniesione w formie: - pieniężnej – przelewem na rachunek bankowy – Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, nr konta 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godziny będącej upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty.  poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancji bankowych,  gwarancji ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na: Gmina Kałuszyn, siedziba : 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1 i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie ul. Pocztowa 1 – pokój nr 11. W ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do tre4ści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

siwz_-_bud._po_aptece.doc

siwz_zalacznik._nr_3_-_druk_oferty.odt

siwz_zalacznik_nr_4__-_wzor_umowy.doc

siwz_zalacznik_nr__5_-_9.odt

siwz_zalacznik_nr_10_-_osw._ws._zatrudn.odt

siwz_-_zalacznik_nr_11.doc

siwz_zalacznik_nr_12.odt

 

BRANŻA BUDOWLANA

opinia_techniczna.doc

opis_techniczny__.doc

warunki_gruntowo-wodne.doc

specyfikacja_techniczna.doc


Inwentaryzacja

elewacje_i.pdf

elewacje_ii.pdf

przekroj_.pdf

rzut_dachu.pdf

rzut_parteru.pdf

rzut_pietra.pdf

rzut_piwnic.pdf

inwentaryzacja.bak


Projekt

elewacje__i.pdf

elewacje__ii.pdf

przekroj_i-i.pdf

przekroj_ii-ii.pdf

przekroj_iii-iii.pdf

rysunki.bak

rzut_fundamentow.pdf

rzut_poddasza.pdf

rzut_wiezby_dachowej.pdf

rzut_dachu_.pdf

rzut_parteru_.pdf

rzut_pietra_.pdf

rzut_piwnic_.pdf

schody_wew._do_podziemia.pdf

schody_wew._na_poddasze.pdf

schody_zew._wejsciowe.pdf

stolarka_drzwiowa.pdf

stolarka_okienna.pdf

wylewki_w_stropach.pdf


PRZEDMIARY

przedmiar-_termomoderniz.pdf

przedmiar_bez_termomodernizacji.pdf


BRANŻA ELEKTRYCZNA

projekt_budowlany.pdf

specyfikacja_techniczna__.pdf

przedmiar_robot__.pdf


Wymiana opraw oświetleniowych

przedmia_robot.pdf


FOTOWOLTAIKA

Projekt:

opis.pdf

rys_1_.pdf

rys_2_.pdf

specyfikacja_.pdf

przedmiar_mikroinstalacja_fotowoltaiczna20180430.pdf

przedmiar_mikroinstalacja_fotowoltaiczna_ii_etap20180430.pdf

przedmiar_zasilenie_budynku_w_energie_elaktryczna_instalacje_elektryczne_wewnetrzne_instalacje_komputerowa_i_telefoniczna.pdf


BRANŻA SANITARNA

Projekt budowlany:

opis_techniczny.pdf

rys_nr_1s.pdf

rys_nr_2s.pdf

rys_nr_3s.pdf

rys_nr_4s.pdf

rys_nr_5s.pdf

rys_nr_6s.pdf

rys_nr_7s.pdf

rys_nr_8s.pdf

rys_nr_9s.pdf

rys_nr_10s.pdf

rys_nr_11s.pdf

rys_nr_12s.pdf

rys_nr_13s.pdf

zestawienie_materialow_wentylacji.pdf

przedmiar_robot.pdf

specyfikacja_techniczna.pdf


Kałuszyn, 14.05.2018 r

 

 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 11.05.2018 r.

 dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku po dawnej aptece z lokalami mieszkalnymi ze zmianą sposobu użytkowania w Kałuszynie przy ul. Wojska Polskiego”

 

Pytanie nr  1. Przedmiar robót budowlanych poz. 109 – dotyczy ościeżnic MDF w ilości 47 sz., natomiast z rysunków rzutów kondygnacji ilość ościeżnic wynosi 48 szt. , proszę o uzupełnienie przedmiaru.

Odpowiedź. Przedmiar robót poz. 109 prawidłowa.  Ilość ościeżnic 47 szt. bez drzwi EI30, które są kompletne z ościeżnicą.


Pytanie nr  2. Przedmiar robót budowlanych poz. 112 – dotyczy skrzydeł drzwiowych pełnych z MDF w ilości 55,60 m²., natomiast z rysunków rzutów kondygnacji ilość ościeżnic wynosi 60,60 m²., , proszę o uzupełnienie przedmiaru.

Odpowiedź.  Przedmiar poz.112 należy doliczyć skrzydło drzwiowe 0,9*2,0 = 1,8 m2 czyli razem 55,60 + 1,8 = 57,40 m2


Pytanie nr  3. Brak  w przedmiarze robót budowlanych drzwi o odporności E130, proszę o uzupełnienie przedmiaru.

Odpowiedź. Należy dodatkowo doliczyć drzwi o odporności ogniowej EI30 – 1 szt


Pytanie nr  4. Czy w ofercie należy uwzględnić wyposażenie sanitariatów dla osób niepełnosprawnych (poręcze, lustro uchylne)? Jeżeli tak to prosimy o podanie ilości poszczególnych elementów wyposażenia.

Odpowiedź.  Uwzględnić w 2 łazienkach dla osób niepełnosprawnych poręcze przy misce ustępowej .

 

Burmistrz Kałuszyna

    Marian Soszyński



Kałuszyn, 16.05.2018 r

 

 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 14.05.2018 r.

 dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku po dawnej aptece z lokalami mieszkalnymi ze zmianą sposobu użytkowania w Kałuszynie przy ul. Wojska Polskiego”

 

Pytanie nr  1. Przedmiar robót budowlanych poz. 158 – dotyczy platformy obudowanej z dostawą i montażem , proszę o podani lokalizacji platformy, typu i wymiarów.

Odpowiedź. Lokalizację platformy pokazano na rysunku parteru przy schodach wejściowych, wymiary ok. 1,50*1,20 m z podnoszeniem z poziomu terenu na parter budynku


Pytanie nr  2. Przedmiar robót budowlanych – brak pozycji dotyczącej dostawy i montażu okien o wym. 1480x560 – 1 szt.  I o wym. 1780x860 – 9 szt., które występują na rysunkach rzutu kondygnacji i zestawieniu okien PCV , proszę o uzupełnienie przedmiaru.

Odpowiedź.  Okna o wymiarach 1480 x 560 cm – 1 szt na poddaszu i o wymiarach 1780 x 860 cm – 9 szt w pomieszczeniach poniżej poziomu terenu należy uwzględnić w przedmiarze robót (pominięto w przedmiarze podstawowym).

Zamieszcza się przedmiary w wersji edytowalnej .ath.

 

                                                                  Burmistrz Kałuszyna 

                                                                      Marian Soszyński

 przedmiary_wersja_arh.zip



Kałuszyn, 17.05.2018 r

 

 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 14.05.2018 r.

 dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku po dawnej aptece z lokalami mieszkalnymi ze zmianą sposobu użytkowania w Kałuszynie przy ul. Wojska Polskiego”

Pytanie nr  1. Z godnie z zapisem SIWZ rozdz. XIX pkt 1  „Wykonawca sporządzi i załączy do oferty kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotowych robót sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru bez dokonywania zmian w opisach pozycji i ilościach robót, uwzględniając kwotę netto, pod. VAT oraz kwotę brutto. Kwoty ogółem (netto, brutto i VAT) naley wpisać na druku  oferty. Jeżeli Wykonawca nie sporządzi wyceny – kosztorysu ofertowego – lub zmieni opisy pozycji, jednostki lub ilości jednostek Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP”. Proszę o zamieszczenie aktualnego przedmiaru robót budowlanych zawierającego zmianę obmiaru i dodatkowe pozycje z odpowiedzi na zapytania z dnia 11 maja 2018 r. opublikowane w dniu 14 maja 2018 r. pkt 2 (zmiana obmiaru) , 3 i 4 (podanie podstawy wyceny, opisu i obmiaru).

Odpowiedź. Odpowiedzi na zapytania dot. zmian w przedmiarze są integralną częścią przedmiaru prac. Nie jest to ingerencja w przedmiar przez Oferenta i nie skutkuje odrzuceniem oferty. Opis i przedmiar podany jest w odpowiedziach. Podstawa wyceny (dot. odpowiedzi nr PIR.271.2.3.2018 opublikowane w dn.14.05.2018 r.)

  • pkt 2 .  KNR-W 2-02 1025-03’
  • pkt 3 . KNR-W 2-02 1022-01,
  • pkt 4 . KNR-W 2-02 1204-03

 

                                                                  Burmistrz Kałuszyna

 

                                                                   Marian Soszyński

 


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1787789]

przewiń do góry