OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, fax 025 7576026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kałuszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa szkoły od strony południowo-zachodniej z połączeniem z istniejącym budynkiem w rejonie istniejącej klatki schodowej. Na parterze wejście główne do szkoły podstawowej z dyżurką oraz szatnią dla uczniów. Przy szatni usytuowano zespół administracyjny składający się z trzech pokoi biurowych oraz dwóch sanitariatów. W dalszej części dwie sale dydaktyczne z gabinetami dla nauczycieli oraz klatkę schodową na piętro. Komunikacja połączona z istniejącym budynkiem szkoły poprzez istniejące wejście oraz bezpośrednie wejście z budynku na istniejące boiska przy klatce schodowej. Na piętrze zaprojektowano trzy sale dydaktyczne (dwie z gabinetami dla nauczycieli). Sanitariaty dla obsługi uczniów pozostają w części istniejącej zarówno na piętrze jak i na parterze. Rozbudowa nie wymaga nowych przyłączy zewnętrznych (energetyczne i wodno-kanalizacyjne) - zapotrzebowanie na media będzie obsłużone w ramach rezerw istniejących przyłączy na działce. Zestawienie powierzchni : piwnica - 8,50 m² parter - 376,6 m² piętro - 341,1 m²

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 40.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr konta: 82 9226 0005 0024 1461 2000 0010 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Gminy.. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 28.02.2008r do godz. 1200. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (jeśli dotyczy - podmioty zbiorowe), 5/Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 6/Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca , min. rusztowanie, dźwig pionowy lub wciągarka ręczna, betoniarka. 7/Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 8/Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9/Dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kierownik budowy), 10/Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11/Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - do wysokości min. 50% kwoty ofertowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12/Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm). 14/Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość robót), Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 6a 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski , pokój nr 1 (sekretariat) 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 Otwarcie ofert w dniu 28/02/2008 o godz. 12:15 w sali konferencyjnej (pok. nr 13) w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane współfinansowanie środkami Unii Europejskiej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego.

 

Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamóqwien Publicznych w dniu 08 lutego 2008 r numer ogłoszenia 27253-2008.

 

specyfikacja istonych warunków zamówienia

 

 

Projekt architektury

elewacja_pol-wsch011.tif

elewacja_pol-zach010.tif

elewacja_pol-zach012.tif

opis_kaluszyn_szkola-budowlany.pdf

opis_kaluszyn_szkola-wykonawczy.pdf

opis_materialowy009.tif

przekroj_a-a006.tif

przekroj_b-b007.tif

przekroj_c-c008.tif

rzut_dachu005.tif

rzut_parteru003.tif

rzut_pietra004.tif

rzut_piwnicy002.tif

stwior-kaluszyn.pdf

zestawienie_slusarki015.tif

zestawienie_stolarki_drzwiowej014.tif

zestawienie_stolarki_okiennej013.tif

Kosztorysy

koszt_slepy_bud-kaluszyn.pdf

koszt_slepy_bud-kaluszyn-teren.pdf

przedmiar_bud-kaluszyn.pdf

przedmiar_bud-kaluszyn-teren.pdf

 

Projekt elektryczny

przedmiar_robot.pdf

opispw.pdf

opispb.pdf

kosztorys_slepy.pdf

specyfikacja.pdf

Rysunki

e-1.pdfe-2.pdf, e-3.pdf, e-4.pdf, e-5.pdf, e-6.pdf, e-7.pdf, e-8.pdf, e-9.pdf

inst._teletechniczna-rzut_parterurys.e-8.tif

instal.rys.e-2.tif

rzut_dachu_ins.tif

rzut_parteru-inst.gniazdowa._rys.e-5.tif

rzut_parteru-inst.tif

rzut_pietra-inst.tif

schemat_zasilania_i_rozdzielnice048.tif

inst._teletechniczna-rzut_pietra.e-9.tif

rzut_pietra-inst.oswietleniowa._rys.e-4.tif

 

 

Projekt konstrukcji

oswiadcz.pdf

opis_tech-kalusz.pdf

kaluszyn-ekspert-tech.pdf

obliczenia_staty-kaluszyn.pdf

Rysunki

filarek.tif

nadproza.rys.13028.tif

pasam_stropowe.tif

podciag_rys.tif

przekroj_kanalu.tif

przekroje_law017.tif

rys1-rzut_law_fundamentowych.pdf

rys2-przekroje_law.pdf

rys3-uziomy.pdf

rys4-schemat_konstr-piwnice.pdf

rys5-schemat_konstr-parter.pdf

rys6-schemat_konstr-pietro.pdf

rys7-wience.pdf

rys8-schody.pdf

rys9-wykaz_stali_do_rys_schodow.pdf

rys10-pasma_stropowe.pdf

rys11-podciagi.pdf

rys12-podciagi-zebra.pdf

rys13-nadproza.pdf

rys14-filarek.pdf

rys15-slup.pdf

rys16-kanal_co-nadpr_stal.pdf

rys17-wykaz-prefabrykatow.pdf

rzut_law_fundamentowych016.tif

schemat_kon_pietra.tif

schemat_kon.elem.part

schemat_kon.elem.piwn

schody_wewnetrzne023.tif

uziomy018.tif

wience_stropowe022.tif

wykaz_prefabrykatow032.tif

wykaz_stali024.tif

zebro_rys12027.tif

 

Projekt sanitarny

strona_tyt.pdf

specyfikacje_techniczne.pdf

rzut_przyziemia_starej_czesci_budynku-prowadzenie_przewodow_c.o.pdf

rzut_piwnicy_-_instalacja_wod-kan..pdf

rzut_pietra_-_instalacja_wod-kan..pdf

rzut_parteru_-_instalacja_wod-kan..pdf

rozwiniecie_instalacji_wodociagowej.pdf

rozwiniecie_instalacji_c.o.pdf

przekroj_przez_projektowana_studnie_chlonna.pdf

projekt_zagospodarowania_terenu033.tif

profil_przylacza_wodociagowego.pdf

profil_przylacza_wodociagowego035.tif

profil_kanalizacji_sanitarnej.pdf

profil_kanalizacji_sanitarnej034.tif

oswiadczenie_projektanta.pdf

opis_techniczny_zewnetrznych_sieci_wod-kan.pdf

opis_techniczny_wewnetrznej_instalacji_wod-kan.i_p.poz.pdf

opis_techniczny_instalacji_c.o..pdf

kaluszyn_przylacze_wod-kan_kosztorys_slepy.pdf

kaluszyn_instalacje_wewnetrzne_kosztorys_slepy.pdf

instalacja_c.o-_rzut_piwnicy.pdf

instalacja_c.o-_rzut_pietra.pdf

instalacja_c.o-_rzut_parteru.pdf

Instalacje C.O.

rzut_przyzeimnia_rys.4045.tif

rozwiniecie_instalacji_rys.5046.tif

prowadzenie_przewodow.rys.tif

inst.tif

inst_rzut_pietra.tif

inst_rzut_parteru.tif

Instalacje wod-kan

rzut_piwnicy_instalacja_wod-kan036.tif

rzut_pietra_instalacja_wod-kan038.tif

rzut_parteru_instalacja_wod-kan037.tif

rozwiniecie_instalacji_wodociagowej039.tif

rozwiniecie_instalacji_kanalizacyjnej040.tif

przekroj_przez_projekt.tif

 

Projekt zagospodarowania terenu

opis_kaluszyn_szkola_-_ogolne_zalozenia_budowy.pdf

projekt_zagospodarowania_terenu001.tif

plan-kaluszyn.pdf

plan-ogolne_zalozenia_organizacji_budowy.pdf

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1788595]

przewiń do góry