Kałuszyn: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Patok i Olszewice oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 70169 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, fax 025 7576026.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Patok i Olszewice oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków ma na celu poprawę jej pracy, dostosowanie do zwiększonych obciążeń ładunkiem zanieczyszczeń w dopływających ściekach oraz uzyskanie lepszych efektów oczyszczania ścieków. Obecna przepustowość oczyszczalni pozwala przyjąć ścieki z nowobudowanej kanalizacji, a jej modernizacja służyć będzie dalszej rozbudowie kanalizacji sanitarnej jak i budowie oczyszczalni przydomowych - przyjmowanie osadu. W ciągu technologicznym oczyszczalni modernizowane będą: punkt zlewny, piaskownik, reaktor, zbiornik stabilizacji osadu, zaś nowymi elementami ciągu technologicznego będą: reaktor, osadnik, pompownia osadu, punkt przyjmowania osadu, wiata na osad. Zakres dotyczący sieci kanalizacyjnej: -Sieć kanalizacyjna z rur PVC-U SN8 fi z 200mm- 2610mb. -Rurociąg tłoczny z rur PE fi z 90mm - 1111mb -Zbiornikowe przepompownie ścieków - 3szt. -Przyłącza z rur PVC-U SN4 fi z 160mm - 2448mb. - Ilość podłączeń kanalizacyjnych - 106szt. -Studzienki kanalizacyjne na sieci - fi 1000mm - 39szt, fi 425mm - 94szt. -Studzienki kanalizacyjne na podłączeniach - fi 425mm - 154szt. -Studzienki rozprężne -PE fi 1000mm - 3szt. -Roboty drogowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.23.24.40-8, 45.25.21.24-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:.75.000zł Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Nr konta:82 9226 0005 0024 1461 20000 0010 Bank Spółdzielczy w Miński Mazowieckim Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim Kałuszyn, 05-310Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, pokój - Skarbnika Gminy a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia : 2008.04.28 do godz. 945 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc do dnia otwarcia oferty), zrealizował co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze i stopniu trudności a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu . Za zamówienie o podobnym charakterze i stopniu trudności Zamawiający uzna budowę, przebudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 300m3/d oraz budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ilości minimum 5km. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone referencjami inwestorów, protokółami końcowego odbioru itp. b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem budowlanym (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia w tym minimum; 3 koparki , 2 zestawy igłofiltrów , 3 komplety szalunków przestawnych c) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności sanitarnej , budowlanej i elektrycznej należące do Izby Inżynierów Budownictwa oraz 3 majstrów lub techników budowy z wykształceniem minimum średnim technicznym i 3 letnim stażem przy robotach o podobnym charakterze 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ; a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości 50% wartości zadania b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 200.000zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że przypadku wykonawcy będącego: a. osoba fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółka jawna - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osoba prawną (niewymienioną powyżej) urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo opisane w w/w przypisie. 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem rzeczowym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 6 do oferty 6. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje wykonawca - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do oferty 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 4 ; 8. oświadczenie o procentowym zaangażowaniu wykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr3 do oferty; 9. informacje o podwykonawcach - zgodnie z załącznikiem Nr 3a ; Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę nazwy firmy podwykonawcy oraz podanie zakresu robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę - jeżeli dotyczy 10. informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 2 wraz z dowodami: ; 11. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr1; 13. Potwierdzenie wniesienia wadium. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, pokój nr 6a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, pokój nr 1 - sekretariat. Otwracie ofert w dniu 28/04/2008 o godz. 10:00 w sali konferencyjnej (pokój nr 13) Urzędu Miejskiego w Kałuszynie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane współfinansowanie środkami Unii Europejskiej - programy : Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego lub Program Rozwoju Obszarów Wiejskich


Załączniki
siwzz.doc
dokumentacja_technologiczna.rar
dokumentacja_-_konstrukcja.rar
dokumentacja_-_siec_kan.rar
dokumentacja_elektryczna.rar
przedmiary_-_oczyszczalnia.rar
przedmiary_siec.rar
stwior.rar


Zapytanie i odpowiedz z dnia 14.04.2008r.
kaluszyn.doc
Zapytanie i odpowiedz z dnia 16.04.2008r.
odp.-zapyt._siwz.doc
Modyfikacja SIWS z dnia 22-04-2008r.

modyfikacja_siwz.doc

Pytanie (telefoniczne) z snia 22.04.2008r.

Czy wartość kosztorysów ofertowych powinna być zgodna z wartoścą ogólną "tabeli elementow"

Odpowiedz:

Tak. kosztorys ofertowy powinien uwzględniać : wycenę oparta o przedmiary robót, obsługę geodezyjną, rozruch technologiczny, zajęcie pasa drogowego i kamerowanie kanałów.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1787678]

przewiń do góry