Kałuszyn: Budowa boisk przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Kałuszynie w ramach programu : Moje boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 149400 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, fax 025 7576026.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Kałuszynie w ramach programu : Moje boisko - Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Boisko do piłki nożnej -nawierzchnia z trawy syntetycznej -powierzchnia całkowita - 1860,00 m² -szerokość - 26,00 m + 2x2 m wybiegi = 30,00 m -długość - 56,00 m + 2x3 m wybiegi = 62,00 m 2) Boisko do koszykówki i siatkówki -nawierzchnia syntetyczna -powierzchnia całkowita - 613,11 m² -szerokość - 15,10 m + 2x2 m wybiegi = 19,10 m -długość - 28,10 m + 2x2 m wybiegi = 32,10 m 3) Wyposażenie boisk w sprzęt sportowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.32.00-1, 36.41.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 28.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr konta: 82 9226 0005 0024 1461 2000 0010 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Gminy.. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 24.07.2008r do godz. 9:45. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc do dnia otwarcia oferty), zrealizował co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze i stopniu trudności a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu . Za zamówienie o podobnym charakterze i stopniu trudności Zamawiający uzna budowę dwu boisk o sztucznej nawierzchni. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone referencjami inwestorów, protokółami końcowego odbioru itp. b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem budowlanym (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, w tym minimum; 1 koparka z czerpakiem profilowym, 1 równiarka lub spycharka uniwersalna z ukosnym lemieszem, 1 walec statyczny, wibracyjny lub płyta wibracyjna. c) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy należące do Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ; a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości 50% wartości zadania b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 200.000zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że przypadku wykonawcy będącego: a. osoba fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółka jawna - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osoba prawną (niewymienioną powyżej) urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo opisane w w/w przypisie. 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem rzeczowym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 6 do oferty 6. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje wykonawca - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do oferty 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 4 ; 8. oświadczenie o procentowym zaangażowaniu wykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr3 do oferty; 9. informacje o podwykonawcach - zgodnie z załącznikiem Nr 3a ; Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę nazwy firmy podwykonawcy oraz podanie zakresu robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę - jeżeli dotyczy 10. informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 2 wraz z dowodami: ; 11. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr1; 13. Potwierdzenie wniesienia wadium. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 6A, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kałuszynie, sekretariat-pokój nr 1, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1. Otwarcie ofert w dniu 24/07/2008 o godz. 10:00 w pokoju nr 13 (sala konferencyjna), adres j.w..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


siwz-_rboiska_orlik_2012.doc

kau_przedmiar.pdf

mapa_dcp.tif

kau_projekt_23_06_2008.dwg

Kałuszyn, 2008.07.08

Odpowiedź na zapytanie z dnia 07.07.2008 r. – dot. przetargu na „Budowa boisk przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Kałuszyni w ramach programu : Moje boisko – Orlik 2012”
Pytanie : Czy referencje na wykonanie nawierzchni boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej będą przez Państwa akceptowane?
Odpowiedź : Tak.

Kałuszyn, 2008.07.17

Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia :
1) Anuluje się dotychczasowy „projekt kompleksu sportowego wg programu Moje boisko – Orlik 2012” i wprowadza aktualny.
2) Anuluje się dotychczasowy „przedmiar robót” i wprowadza aktualny.

Termin składania ofert i data otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Burmistrz Kałuszyna
  Marian Soszyński

Załączniki :
- Aktualny projekt kompleksu sportowego wg programu Moje boisko – Orlik 2012

orlik2012_kaluszyn_opis.pdf
- Aktualny przedmiar robót

orlik12_kaluszyn.pzredmiar.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1787675]

przewiń do góry