Kałuszyn: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO w wysokości 1 289 514 PLN
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 189298 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO w wysokości 1 289 514 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 1 289 514 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego powstałego w wyniku ujętych: 1. Wydatków inwestycyjnych zadania pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - Park i Plac Kilińskiego w Kałuszynie w kwocie 580.000,00 zł oraz 2. Na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 709.514,00 zł Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni, od dnia zawarcia umowy, 2. uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach i terminach, 3. odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 4. spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy 5. spłata kapitału będzie następowała w następujących terminach : - 31.08.2012 r. - 50.000,00 zł - 30.09.2012 r. - 150.000,00 zł - 31.08.2013 r. - 50.000,00 zł - 30.09.2013 r. - 150.000,00 zł - 31.08.2014 r. - 50.000,00 zł - 30.09.2014 r. - 150.000,00 zł - 31.08.2015 r. - 50.000,00 zł - 30.09.2015 r. - 150.000,00 zł - 31.08.2016 r. - 380.000,00 zł - 30.09.2016 r. - 109.514,00 zł 6. ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2011 roku. 7. Koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 1.289.514,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sfinansowania kredytem spłaty kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu. 11. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania przetargowego Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.000,00 zł - trzy tysiące zł. zgodnie z art. 45 ust. 4 i 6 pzp. Wadium - z dopiskiem ,wadium - kredyt długoterminowy, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim - nr 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 W przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginały dokumentów należy złożyć w pokoju nr 11 - Skarbnik, Urzędu Miejskiego w Kałuszynie codziennie w godzinach 8.00 - 14.00, nie później niż do terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w terminie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe Dz.U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm. , a w przypadku banków utworzonych przed 1998 r. - zgodę prezesa NBP na utworzenie banku lub innych dokumentów uprawniających do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy -na formularzu ofertowym- zawierające: - zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zgodę na przedterminową spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zgodę na możliwość sfinansowania kredytem spłaty kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu. - zobowiązanie do uruchomienia kredytu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, w dowolnych kwotach i terminach, - adres e-mail banku do celów korespondencji drogą elektroniczną. - numer faxu banku do celów korespondencji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, pokój nr 11, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski, sekretariat, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1 , Otwarcie ofert w dniu 17/07/2011 r. o godz. 10:00, pokój nr 13 - sala konferencyjna, adres j.w..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


siwz_kredyt_07_2011.pdf

Załącznik nr 4 - Uchwała_Nr VII/35/2011 Rady Miejskiej w Kałuszynie z dnia 27 maja 2011r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2011r.pdf

Załącznik nr 5 - Uchwała_Nr VII/36/2011  Rady Miejskiej w Kałuszynie z dnia 27 maja 2011r. w sprawie zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2011-2015.pdf

Załącznik nr 6 - Uchwała_Nr VII/38/2011 Rady Miejskiej w Kałuszynie z dnia 27 maja 2011r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.pdf

Załącznik nr 7 - Uchwała Nr 271/S/2011  Składu Orzekającego RIO w Warszawie Zespół w Siedlcach z dnia  31 maja 2011 r. w sprawie  opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Kałuszyn, zaciąganego  w kwocie 1.289.514 zł.pdf

Załącznik nr 8Sprawozdanie Rb-NDS za I kwartał 2011r.pdf

Załącznik nr 9Sprawozdanie Rb-Z za I kwartał 2011r.pdf

 

Odpowiedź na zapytanie przetargowe z dnia 8 lipca 2011 r

część 1

część 2

część 3

część 4

część 5

część 6

część 7

część 8

część 9

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-12 12:41:40
  • Liczba odsłon: 206
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1788575]

przewiń do góry