Wersja archiwalna 2014-02-19 12:48:14


Kałuszyn: Modernizacja świetlicy wiejskiej we wsi Falbogi
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 43218 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja świetlicy wiejskiej we wsi Falbogi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: - dach, - okna i drzwi, - roboty wykończeniowe wewnętrzne, - elewacja, - opaska, - wywóz gruzu - instalacje elektryczne, - instalacje sanitarne. Pełny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w III części SIWZ ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie zamówienia uzupełniającego wg zasad określonych w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień do-datkowych wg zasad określonych w art. 67 ust.1, pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, któ-rych potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5.000zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsk Mazowiecki numer konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Miejskiego a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 2014.02.21 do godz. 1000. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a ) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200.000zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: nie-sprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikają-cych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kałuszynie, sekretriat, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013; działanie 413; Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania -Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 44106 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 43218 - 2014 data 06.02.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, fax. 025 7576026.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin skladania ofert : 21.02.2014 r., godzina 10:00.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert : 24.02.2014 r., godzina 10:00.

siwz-_falbogi_07_02_14.pdf
dokumentacja_przetargowa_-_mswf.zip


Modyfikacja SIWZ 

 

W przedmiarze robót  anuluje się zapisy dot. Roboty sanitarne od poz. 80 do poz.106 i wprowadza się nowy przedmiar robót na Instalacje sanitarne  liczący pozycje od poz. 1 do poz.44.

Nowy przedmiar na instalacje sanitarne w załączeniu.

 

 

Kałuszyn, 2014.02.19                                                     

     Burmistrz Kałuszyna

 

                                                                                                Marian Soszyński



2014_02_19_instalacje_sanitarne_przedmiar.pdf


 

Odpowiedzi na zapytania z dnia 10.02.2014 r.

 

Zapytania z dnia 10.02.2014 r. dot. przetargu „ Modernizacja świetlicy wiejskiej we wsi Falbogi”

 

1.    Zgodnie z projektem wodociągową instalację zimnej wody należy wykonać z rur z polipropylenu zgrzewanego, wodociągową instalację ciepłej wody należy wykonać z rur z polipropylenu stabilizowanego zgrzewanego ; w przedmiarze w poz. 80-82 wpisano rury klejone z PCV, prosimy o poprawienie. 

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

2.    W przedmiarze nie ujęto próby szczelności instalacji wodociągowej, prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

3.    Wymagana ilość dodatków za podejścia dopływowe to: baterie 3*2 szt. + wc kompakt 2 szt. + pisuar 1 szt. + zawór czerpalny 1 szt. + podgrzewacz 2 szt. = 12 szt., prosimy o poprawienie poz. nr 83.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

4.    W przedmiarze nie ujęto wykonania obustronnych podejść dla wodomierza w rurociągach z tworzyw sztucznych, prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

5.    Czy projektowany zasobnikowy podgrzewacz c.w.u. nie wymaga naczynia wzbiorczego typu DD? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

6.    W przedmiarze nie ujęto wykucia i zamurowania bruzd ściennych dla podtynkowych podejść instalacji wod-kan do przyborów sanitarnych oraz podtynkowego podejścia instalacji wodociągowej do podgrzewacza, prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

7.    W przedmiarze nie ujęto wykonania przebić i zamurowania otworów w ścianach dla prowadzenia instalacji wodociągowej, oraz wykonania i zabetonowania otworów w ścianach fundamentowych i w stropie dla instalacji kanalizacyjnej prosimy o uzupełnienie przedmiaru.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

8.    W przedmiarze nie ujęto wykonania i zasypania wykopów dla montażu wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

9.    Wymagana ilość dodatków za podejścia odpływowe o śr. 50 mm to: umywalki 2 szt. + zlewozmywak 1 szt. + pisuar 1 szt. = 4 szt., prosimy o poprawienie poz. nr 89.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

10. Wymagana ilość dodatków za podejścia odpływowe o śr. 110 mm to: wc kompakt  2 szt. + wpust podłogowy 2 szt. = 4 szt., prosimy o poprawienie poz. nr 90.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

11. W przedmiarze nie ujęto rewizji kanalizacyjnej i zaworu napowietrzającego, prosimy o uzupełnienie.  

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

12. Proszę o podanie wymaganej pojemności zbiornika na nieczystości, materiału jego wykonania oraz wymaganego rodzaju i wymiaru włazu rewizyjnego.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne. Szczegółowy opis – rys. nr A-09 Projekt zbiornika bezodpływowego na ścieki o poj. 6,0 m3 projektu budowlanego

 

13. W przedmiarze nie ujęto przyłącza kanalizacyjnego (rury, studzienka rewizyjna, wykonanie i zasypanie wykopów, zagęszczenie, umocnienie ścian wykopów, inwentaryzacja geodezyjna), prosimy o uzupełnienie a także o podanie klasy rur i średnicy studzienki.

Odpowiedź : Modyfikacja SIWZ – poprawiony przedmiar na instalacje sanitarne.

 

14. Czy obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie przyłącza wodociągowego ? Nie jest ono ujęte ani w projekcie ani w przedmiarze.

Odpowiedź : Zamawiający wykona we własnym zakresie.

 

Kałuszyn, 2014.02.19

 

                                                                                                                                           Burmistrz Kałuszyna

                                                                                                                                             Marian Soszyński


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1800903]

przewiń do góry